TRUST AFFECTING THE CONSUMERS DECISION TO PURCHASE SAPPE BEAUTI DRINK IN BANGKOK AND VICINITIES
Abstract
Test results showed that assumptions. (1) Different in personal factors include gender and occupation, had influenced the trust of consumers towards the products in Bangkok and its vicinity with statistically significant different at the 0.05 level. (2) The marketing mix factors had Influenced the trust of the consumers towards the product in Bangkok and its vicinity with are statistically significant different at the 0.05 level. (3) The other factors which include image competition brand image and loyalty to products differences are statistically significant at the 0.05 level.
Keywords
Full Text:
PDFReferences
. จิระเสกข์ ตรีเมธสุนทร “การสร้างภาพลักษณ์ตราสินค้า (Brand Image Building).”บทความการศึกษาต่อเนื่อง คณะครุศาสตร์อุตสาหกรรม สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหาร,วันทที่ 4 กุมภาพันธ์ 2549
. ภาวิณี ตันติผาติ (2554) การตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์อาหารเสริมเพื่อสุขภาพของผู้บริโภค
ในเขตกรุงเทพมหานคร
. วิรัช ลภิรัตนกุล. การประชาสัมพันธ์ฉบับสมบูรณ์. พิมพ์ครั้งที่ 8, กรุงเทพมหานคร:
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2540
. วิทฐพร อุทัยฉาย.ความไว้วางใจที่มีต่อการตัดสินใจซื้อไวน์ที่ผลิตในประเทศไทยของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพและปริมณฑล
. สุภาวดี ประชากูล. 2543. พฤติกรรมการบริโภคน้ำดื่มของครัวเรือนในเทศบาลเชียงใหม่.การค้นคว้าแบบอิสระเศรษฐศาสตร์มหาบัณฑิต มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
. เสรี วงษ์มณฑา. (2542). กลยุทธ์การตลาด : วางแผนการตลาด. กรุงเทพ: ดวงกมล สมัย.
. Bourdeau, L. B. (2005). A new examination of service loyalty: Identification of the antecedents and outcomes of additional loyalty framework. (Doctoral Thesis, Florida University, Gainesville, Florida.
. Kassim, N., & Abdullah, N. A. (2010). The effect of perceived service quality dimensions on customer satisfaction, trust, and loyalty in e-commerce settings: A cross cultural analysis. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 22(3), 351-371.
.Kotler P.(1997).MarketingManagement: Analysis, Planning, Implementation and Control.9th Edition. New Jersey: A Simon & Schuster Company.
] Kotler, P., & Keller, K. L. (2009). Marketing management. Pearson Education International.
] Oliver, & Richard, L. (1999). Whence consumer loyalty. Journal of Marketing. 63(Special Issue), 33-44.
. Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L. (1985). A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of Marketing,49(1),4150.Williams,T.G.(1982).ConsumerBehavior:FundamentalStrategies.Minnesota:West Publishing.