Satisfaction In the Use Of Microsoft Outlook Program Of The Credit Card Division Personnel At Bangkok Bank Public Company Limited, Head Office

ยุทธ สุขสงัด

Abstract


These purposes of this study were 1) to study the satisfaction in the use of Microsoft outlook program of the credit card division personnel Bangkok Bank Public Company limited, head office by gender, age, education and current working experience 2) to comparison satisfaction in the used of Microsoft outlook program of the credit card division personnel Bangkok Bank Public company limited, head office by gender, age, education and working experience. The population used in this research were 150 credit card division personnel Bangkok Bank Public Company limited, head office. research tools was a questionnaire and bring an information by statistics package with software frequency percentage, averages, and standard deviation. The conclusion result of research were:
1) The credit card division personnel mainly were female aged 21-30 years completed a bachelor's degree. He has worked in the current position in 1-5 years.
2) The credit card division personnel satisfaction with the Microsoft outlook program was at strongly level.
3) Satisfaction of the credit card division personnel classified by gender, age, education, and current working experience were not difference.

Keywords


Satisfaction The use Microsoft Outlook Program Credit Card Division Bangkok Bank Public Company Limited Head Office

Full Text:

PDF

References


ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สำนักงานใหญ่2555.เกี่ยวกับธนาคารกรุงเทพ. ค้นเมื่อวันที่20 กุมภาพันธ์ 2555, จาก http:// www.BangkokBank.com

นาตยา ฉาบนาก.2550.คู่มือการใช้งาน Microsoft Outlook. พิมพ์ครั้งที่ 1.บริษัท นานมีบุ๊คพับลิเคชั่นจำกัด

นารีรัตน์ ทรงทิพย์. 2547. ความพึงพอใจในการใช้ระบบข้อมูลจากจุดขาย (POS) ของพนักงานระดับปฏิบัติการในการดำเนินงานด้านการกระจายสินค้า (Logistics) ของเซเว่นอีเลฟเว่น ในเขตกรุงเทพมหานคร วิทยานิพนธ์ บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาวิทยาการจัดการอุตสาหกรรม สถาบัน เทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง

อตินุช กาญจนพิบูลย์. 2551. ความพึงพอใจของผู้รับบริการที่มีต่อคุณภาพการบริการของร้านทรูมูฟซ็อป ในเขตกรุงเทพมหานคร. วารสารครุศาสตร์อุตสาหกรรม. 2551(ฉบับที่ 2), น. 84-94

อรุณี สุขเรือง 2546. ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการบริการของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน)สาขาเพชรบุรี. สารนิพนธ์การศึกษามหาวิทยาลัยมหาบัณฑิต (ธุรกิจการศึกษา) กรุงเทพบัณฑิตวิทยาลัยมหาวิทยาลัยศรีนครินทร์วิโรฒ

สุวิทย์ เพ็งจันทร์. 2540. ความพึงพอใจในการใช้ระบบโลตัสโน้ตของพนักงานธนาคารกสิกรไทยวิทยานิพนธ์ ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต สาขาวิชาบรรณารักษศาสตร์และสารนิเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยรามคำแหง

อุษณีย์ ดอนสกุล. 2549. ความพึงพอใจในการใช้ในการปฏิบัติงานของพนักงานปฏิบัติการในอุตสาหกรรมเครื่องสำอาง เขตนิคมอุตสาหกรรมบางพลี วิทยานิพนธ์ บัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาวิทยาการจัดการอุตสาหกรรม สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้า เจ้าคุณทหารลาดกระบัง