The Development of e-Learning Industrial Organization Psychology Management Rajamangala University of Thecnology Krungthep
Abstract
The results showed that: The efficiency of e-Learning courses on “Industrial Organization Psychology” equal to 80.15/80.12 which higher than the set criterion 80/80. The learning achievement of the learners after using the instruction was higher at significant level of .01.
Full Text:
PDFReferences
เฉลิมพร อภิชนาพงษ์. 2546. การศึกษาผ่านระบบอิเลคทรอนิคส์เพื่อการสร้างโอกาสการเรียนรู้.
ล้วน สายยศ และอัคณา สายยศ. 2536. เทคนิคการวิจัยทางการศึกษา. พิมพ์ครั้งที่ 3. กรุงเทพฯ : ศูนย์ส่งเสริมวิชาการ
สรรรัชต์ ห่อไพศาล. นวัตกรรมและการประยุกต์ใช้เทคโนโลยีเพื่อการศึกษาในสหัสวรรษใหม่:
ไพฑูรย์ ศรีฟ้า (2544) “การพัฒนาระบบการเรียนการสอนผ่านเครือข่ายคอมพิวเตอร์เพื่อโรงเรียนไทย”วิทยานิพนธ์การศึกษาดุษฎีบัณฑิต” สาขาเทคโนโลยีทางการศึกษา มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ.
ถนอมพร เลาหจรัสแสง. (2540). อินเทอร์เน็ตเพื่อการศึกษา. มหาวิทยาลัยนเรศวร.
ทิศนา แขมมณี.2543 ศาสตรก์ ารสอนเพื่อการจัดกระบวนการเรียนรู้ที่มีประสิทธิภาพ. กรุงเทพ ฯ :
ภาษาอังกฤษ
Parson, R. (1997). Type of the Web-based Instruction. Retrived on May 10, 2003 from :
http://www.oise.on/ca/~rperson/ypes.htm
Carol Ann Bread. "A Comparison of Computer-Aided Instruction Versus Traditional in Apparel
In E.von Glasersfeld (Ed.), Radical constructivism in mathematics education (pp. 111-138). Dordrecht, The Netherlands: Kluwer Academic Publishers. ... www.rochester.edu/ radiate/ ref_cd.htm